Forum

Start new conversation

Categories

Conversation - Moje ulubione miejsca w Krakowie

Em Gie
6 years, 6 months ago

Tak zdecydowanie polecam Zakrzówek, idealne miejsce zarówno na grilla jak i na opalanie.

M. "Magda" H.
6 years, 7 months ago

Teraz, letnią porą, to chyba Zakrzówek jest jedną z najczęściej odwiedzanych (przez nie-turystów) atrakcji Krakowa. Sam jednak Rynek też jest jak zawsze, choć w szczególności właśnie w te długie wakacyjne wieczory, bardzo dobrym miejscem by cieszyć się życiem.

"Cinnamon"
6 years, 7 months ago

Myślę, że każdy z nas lubi wracać na bulwary, wylegiwać się na trawie i patrzeć prosto w słońce.. Ja również nie będę oryginalna pod tym względem, bo jestem miłośnikiem zielonego! Chociaż czasem jest tam tłoczno i ciężko o pełny relaks, to trudno o lepsze miejsce w centrum miasta.

Dobrym pomysłem są także Błonia, co Wy na to?? Kiedy mam więcej wolnego organizuję "wielką" wyprawę właśnie na Błonia, gdzie nie ma tłumów..

Jonasz Wiercioch
6 years, 7 months ago

Kryspinów też jest fajnym miejscem, niestety wdarło się tam sporo komercjalizacji przez co wstęp jest płatny no i już nie ma tego klimatu co Zakrzówek, jeśli mieszka ktoś w Nowej Hucie to polecam tamtejszy zalew, niedaleko Placu Centralnego.

Aleksandra L.
6 years, 7 months ago

Kraków to bez wątpienia jedno z najpiękniejszych miast w Polsce, gdzie nowoczesność stapia się z tradycją. Być może nie będę oryginalna, mówiąc, że do moich ulubionych miejsc należą Bulwary Wiślane. Tutaj, pod czujnym okiem wawelskich duchów i w cieniu drzew okalających zamek można doskonale się zrelaksować. Czasem wystarczy jedynie kocyk i miłe towarzystwo, aby móc zaliczyć dzień do udanych. Poza tym, gdy znudzi się nam bezczynność, można wciągnąć rolki i śmigać wzdłuż Wisły. Swój osobliwy urok posiada także Zakrzówek, miejsce, które pozwala nam choć na chwilę odpocząć od miejskiego zgiełku i hałasu. Aż trudno uwierzyć, że leży tak blisko centrum.

A wy gdzie lubicie spędzać wolny czas w Krakowie? ;)