Forum

Start new conversation

Categories

Conversation - Białystok! Bo tu warto żyć!

sylwia Świtajewska
6 years, 11 months ago

W tym roku przeprowadzam się do Białegostoku. Znam wszystkie opinie o tym mieście i mam nadzieję, że znajdę tu dobą pracę i będę mogła się rozwijać. Muszę jednak przyznać, że nigdy nie było to moje miasto marzeń, dlatego przeprowadzam się z myślą, że to tylko okres przejściowy. Studiuję ( jeszcze przez chwilę) w Olsztynie. Kocham to miasto, bo jest zielone i pięknie położone, wystarzczy 10 minut i jest się nad jeziorkiem...Muszę dodać, że kocham wodę...Niestety Olsztyn stoi w miejscu i nie oferuje dogodnych warunków pracy.
Może polecisz mi jakieś ciekawe miejsca, chodzi mi piękne okoliczności przyrody, może w pobliżu jest jakiś zbiornik wodny...Miejsca, w których można oderwać się od rzeczywistości. Może jak poznam lepiej Białystok też się w nim zakocham...?
Pozdrawiam :)

Magdalena "magduska" Jankowska
7 years ago

Białystok to miejsce gdzie fajnie się żyje. Nie to nie tylko moja opinia. Według rankingu przeprowadzonego przez gazetę „Przekrój” w 2009 roku jest na 9 miejscu w Polsce (pod uwagę brano 27 polskich miast). Mieści się wyżej niż np. Gdynia, Katowice, Opole, Lublin, Łódź czy nawet nasza stolica Warszawa. Tak muszę przyznać że przyjemnie się tu mieszka.
Białystok nie jest malutkim miasteczkiem, co sprawia, że mamy tu duże możliwości rozwoju, ale z drugiej strony nie jest też ogromne przez co nie lądujemy na niekończących się listach oczekujących do żłobków czy przedszkoli i nie dojeżdżamy kilka godzin do pracy bądź do szkoły.
Z doświadczenia wiem, że wiele ludzi którzy przyjeżdżają tu tylko na studia już tu zostają, a to już chyba wystarczające potwierdzenie, że warto tu przyjechać na chwile, ale najzwyczajniej cieszyć się życiem.